5 اردیبهشت 1403
رژیم موارد خاص

پسر می‌خواهید یا دختر؟ تعیین جنسیت بچه با این غذاها !

جنسیت بچه

امروز درمورد موضوعات جدی مربوط به مادران صحبت نمی کنم؛ اما در عوض موضوع امروز در باره ی چیز جالب و غیر معمولی است که شاید به ندرت آن را جایی شنیده یا خوانده باشید. موضوع امروز در مورد چگونگی انتخاب و تعیین جنسیت بچه ای که می خواهیم به دنیا بیاوریم از طریق رژیم غذایی است. این موضوع بسیار بحث برانگیز است و هیچ کس واقعاً نمی داند که آیا واقعا رژیم غذایی در انتخاب جنسیت بچه تأثیر دارد یا نه، اما تحقیقاتی وجود دارد که ثابت می کند رژیم غذایی ممکن است با جنسیت بچه شما ارتباط داشته باشد.

جالب است بدانید که شما به نوعی کنترل جنسیت بچه خود را در دست دارید. من می دانم که نتیجه ی نهایی به نفع قوی ترین اسپرم است اما من هنوز هم فکر می کنم زمانی که دخترم را باردار شدم، تغییراتی که من در رژیم غذایی ام انجام دادم، ارتباطی با چرایی وجود او در اینجا دارد. اما از آنجا که من ابتدا یک پسر داشتم، قصد دارم با رژیم پسرها شروع کنم.

رژیم غذایی برای تعیین جنسیت پسر

تحقیقات انجام شده نشان داده است که تغییر سطح pH بدن ممکن است با اسپرم هایی که قبل از بقیه به تخمک می رسند مرتبط باشد. برای تغییر سطح pH به نفع اسپرم نر، باید غذاها و نوشیدنی هایی مصرف کنید که محیط واژن قلیایی تری برای اسپرم نر ایجاد می کند. باید قبل از تلاش برای بارداری، چند هفته تا یک ماه قبل رژیم خود را تغییر دهید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی قلیایی کردن رژیم غذایی خود کسب کنید.

نکته ۱: غذاهایی که میزان پتاسیم بیشتری دارند مصرف کنید: این به معنای مصرف مقدار زیادی موز، لوبیای سفید، ماهی سالمون، آووکادو، بادام، سیب و قارچ است. غذاهای دیگری نیز وجود دارند که پر از پتاسیم هستند اما به طرز عجیبی، قبل از این که پسرم را باردار شوم، رژیم غذایی من از نظر تمام غذاهایی که در بالا ذکر کردم بسیار غنی بود. جالب نیست؟!

نکته 2: به طور مداوم غذا بخورید: یک مطالعه نشان می دهد زنانی که سطح گلوکز خود را بالا نگه می دارند، شانس بهتری برای به دنیا آوردن فرزند پسر دارند. این یعنی هر چند ساعت یکبار وعده های غذایی مکرر مصرف کنید. فقط مطمئن شوید که وعده های غذایی شما پر از مواد مغذی است. حتی اگر بتوانید از غذاهایی که سرشار از پتاسیم هستند بیشتر استفاده کنید، احتمال باردار شدن فرزند پسر حتی بیشتر نیز می شود.

نکته 3: غلات صبحانه بخورید: بنا به دلایلی، در همان مطالعه ای که در بالا به آن اشاره شد، زنانی که بیشتر غلات صبحانه مصرف می کردند نیز نسبت به زنانی که روزانه یک کاسه یا کمتر می خورند، تعداد پسران بیشتری را باردار می شوند. حدس من این است كه این ایده همگام با بالا نگه داشتن سطح قند خون است زیرا افرادی كه صبحانه می خورند، سطح قند خون را بالا نگه می دارند. بسیاری از غلات صبحانه با پتاسیم نیز غنی شده اند که ممکن است به به دنیا آوردن یک پسر کمک کند.

جنسیت بچه - پسر

رژیم غذایی برای تعیین جنسیت بچه دختر

اگرچه من هنگام اولین بارداری ام واقعاً توجه نمی کردم که کدام غذاها بر روی جنسیت بچه اول تاثیر می گذارند، اما بار دوم در مورد این واقعیت ها تحقیق کردم. از آنجا که ما قبلاً پسر داشتیم، من واقعاً یک دختر می خواستم؛ اما مهمتر از هرچیزی، فقط می خواستم باردار شوم و یک فرزند دیگر داشته باشم. برای به دنیا آوردن یک دختر بچه، مادر باید محیط واژن را اسیدی تر کند تا اسپرم های دختر بهتر شکوفا شوند. احتمالا چون اسپرم های نر برای رویارویی با شرایط سخت محیط اسیدی ضعیف تر و نامجهز تر هستند، و بنابراین در نهایت از بین می روند و اسپرم های دختر باقی مانده برای رسیدن به تخمک باقی می مانند. بنابراین در اینجا 3 نکته وجود دارد که احساس می کنم بار دومی که باردار شدم، به من کم کردند تا یک کودک دختر به دنیا بیاورم.

نکته 1: میزان مصرف نمک را کاهش دهید: برای افزایش احتمال داشتن دختر، سعی کنید نمک را از رژیم غذایی خود(بخصوص نمکی که خودتان بعدا به غذا اضافه می کنید را) حذف کنید. سعی کنید از گوشت و زیتون نمک سود، نمکی که سر سفره استفاده می کنید، غذاهای فرآوری شده و پنیرهای آبی دوری کنید. این نه تنها به طور کلی یک تصمیم خوب برای کاهش میزان نمک مصرفی در رژیم غذایی شماست، بلکه برای بارداری شما و پایین نگه داشتن سطح نگهداری آب نیز مفید خواهد بود.

نکته 2: از شیرین کننده های مصنوعی استفاده کنید: می دانم که این نکته چندان هم سالم نیست و احتمالاً بیشتر خوانندگان این وبسایت تا حد ممکن از شیرین کننده های مصنوعی دوری می کنند، اما من اطمینان دارم که این همان چیزی است که به من کمک کرد تا دختر کوچکم را باردار شوم. قبل از تولد دخترم و قبل از اینکه با پسرم باردار شوم، فقط غذاها و نوشیدنی های طبیعی و ارگانیک مصرف می کردم و هر کاری و انجام می دادم تا خودم را هنگام بارداری خوب و خوش هیکل نگه دارم. با این حال، به یاد می آورم که در ماه قبل از بارداری دخترم، مقدار زیادی کوکاکولای رژیمی مصرف کردم. تابستان بسیار گرم بود و تنها نوشیدنی هایی که در خانه داشتیم لیموناد تمشک و نوشابه ی رژیمی بود. و این نوشیدنی ها وقتی که هوا بسیار گرم می شود، تنها چیزی هستند که انسان را از گرما زدگی نجات می دهند. به هر حال، گفته می شود شیرین کننده های مصنوعی محیط واژن اسیدی تری ایجاد می کنند.

نکته 3: کلسیم و منیزیم را افزایش دهید: این نکته برای هر کسی که می خواهد باردار شود، بسیار مهم است، صرف نظر از جنسیتی که می خواهید، اما اگر به ویژه در تلاش برای به دنیا آوردن فرزند دختر هستید، کلسیم و منیزیم برای شما مفید است. اگر تصمیم دارید کلسیم را از طریق محصولات لبنی بالا ببرید، مطمئن شوید که آن را به صورت ارگانیک تهیه کرده و به جای کالاهای کم چرب و بدون چربی از کالاهای پرچرب استفاده کنید(بهترین گزینه برای تخمک گذاری). سعی کنید اسفناج را نیز به رژیم غذایی خود اضافه کنید زیرا این ماده غذایی هنگام تلاش برای به دنیا آوردن یک دختر یک تقویت کننده ی بسیار عالی است. اسفناج هم منیزیم و هم کلسیم دارد. اسفناج را م توان به راحتی درنوشیدنی ها(به همراه شیر دلخواه یا ماست!!)، سوپ ، سالاد و سس مصرف کرد.

جنسیت بچه - دختر

نکات زیادی در اینترنت درباره ی چگونگی به دنیا آوردن یک بچه با جنسیتی که خودتان می خواهید وجود دارد، اما این 3 نکته اصلی من در مورد چگونگی به دنیا آوردن یک جنسیت خاص است، و این نکات به طرز عجیبی برای من جواب می دهند! پس…موفق باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *